Bukplastik

Många är ni som har uppmärksammat inslaget om mig i Aftonbladet. Jag tackar för alla gulliga och vänliga brev/mail..och ber om ursäkt att jag inte har haft möjlighet att svara alla som funderar på att eventuellt göra en gastric bypas eller behöver bli av med er överskottshud. Så för alla er som undrar vart jag tycker att ni skall vända er så säger jag bara Akademikliniken!  Varför...jo för du blir vänligt och respektfullt bemött..dom har en kunskap erfarenhet och expertis som få andra har när det gäller!  Den bredd och stöd som man/du behöver från rådgivning, dietist.,överviktskirurgi(om det är det du behöver) till rekonstruktiv och rena kosmetiska sk. skönhetsoperationer/ingrepp.  Jag VET att det är såå viktigt att man hamnar RÄTT från början för annars kan det minst sagt bli knepeigt!
Mitt mision in life är att hjälpa mina bröder och medsystrar att få en ett normalt förhållande till sin kropp!
För mig tog det alldeles fööör lång tid!
Men nu så...;)

Se även länk nedan under arkiv. Bilder på mig före och efter finner du också i mitt arkiv.
Fortsätt gärna att fråga mig och berätta om ERA erfarenheter.
Jag återkommer med fler bilder när jag har läkt klart!
Stor kram/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0