Tack Akademikliniken...

Den 9 juni i år så opererade Dr. Jan Jernbeck på Akademisjukuset i Stockholm bort hela 5.6 kg överskotts hud runt mage, höfter och rygg!  Nu i dag kan man verkligen tala om en total transformation. Det är helt otroligt att man kan göra dylikt...men är det någon som kan så är det ju Dr.Jernbeck men så är han ju en av dem som höjt Svensk Plastikkirurg till världsklass !!  Redan nu så ser jag att han har backat bandet sisådär en 25 år, och då har det BARA gått 6 veckor sedan jag gjorde operationen. Det tar ca 6 månader innan jag ser det totala resultatet. Just nu går jag med maggördel dygnet runt och det kommer jag att göra under hela läkningsprocessen (6 mån). Många skakar på huvudet och undrar hur jag kan stå ut med det i sommar värmen..."stå ut" säger jag! Detta är det bästa som hänt mig sedan jag fick mina barn. Det är ju som jag har blivit på nyttfödd! Jag har inga problem med att gå 6 m med gördel. Vad är det om man jämför att jag har gått och burit på 20-50 kg övervikt under 15 år!?


Näe..det är inte jag..men det kunde vart jag om hon varit lite brunare. Fast jag måste ju säga att  det är skrämmande likt. Jag lovar att återkomma med mina egna bilder. Men det är liiite känsligt än så länge...väntar tills det är färdigt läkt. Men här ser ni före och efter 11 dagar på min "body standin", markeringarna fram och bak visar vad som skall bort. Detta är exakt samma ingrepp som jag har gjort!

Kommentarer
Postat av: Lena ph

Lägg ut ditt blogg namn på facebook vetja, så att folk vet vart de kan finna dig, puss så hörs vi!

//Lena ph

2008-07-23 @ 22:20:51
Postat av: Anonym

Va modig du är som berättar om din operation. hoppas allt går bra och lycka till med "transformationen".

Mvh/Karin

2008-08-02 @ 13:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0