Wow jag ser mina höftben!

Nu har det gått två månader sedan jag gjorde min bukplastik. Det är helt fantastiskt jag är helt platt OCH jag kan se mina höftben!!!! Det har jag inte gjort på 15 år...fattar ni vilken känsla. Tänk att man kan känna en sådan lycka inför en sådan "simpel" sak. Och då skall ni veta att läkeprocessen tar 6 månader...det innebär att det fortfarande händer saker. Redan nu så har mitt midjemått minskat med 10 cm...(sedan jag var som fetast midjan nu minus 45 cm ). Jag har fortfarande kirurgtejp runt hela operations ärret och det skall jag ha 4 månader till (för att minimera ärren).

Jag skall försöka att ladda upp lite mobilfoton så att ni kan se bilderna tagna före op..och dags färska. Idag två månader senare är det en underbara känsla men det först 4 veckorna var ett rent h-vete. Men ni vet skall man vara fin så....

Kommentarer
Postat av: Lena ph

Hej gumman, Vart tog du vägen???

Ringde dig vid lunch, men ingen Bea svarade...

Är du ute på bus eller??

Hör av dig, så jag vet vad som händer...

Kanske kan ses i veckan i stället???

Puss,puss beuty Bea!/Lena ph

2008-08-17 @ 17:10:34
URL: http://annandelav.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Haha jag reagerade också på mina höftben. Intressant!

2008-08-20 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0