Nä Bea move your ass!

Vet inte vad som hände..men jag fick plötsligen en enorm energikick! Vad kom den ifrån!? Har nu farit runt och tvättat, städat och skall nu ge mig ut i spåret. What vad hände..jaa du sug på den du!??  (Blev väl lite påverkad av min kompis Lena...tack vännen!) Samt av det faktum att jag INTE har rört på fläsket på hur länge som helst. Såg bilderna från Lilans bröllop (som jag skall lägga upp i kväll) och så till min fasa att jag FORTFARANDE  hade valkar på ryggen (vad fasen...trodde ju att dom (akademikliniken) hade sugit bort späcket ju). Well..det är bara att inse att det finns inga genvägar..vill man vara fin så får man snällt se till att  röra på fläsket!
Häpp!


Kommentarer
Postat av: Lena ph

Go for it!

Du är ingen loser, utan

en vinnare i alla lägen!!

Vilket val du än tar i farmtiden

gällande jobb, så VET jag att du

kommer gå långt...detta är bara början,gumman!

puss, puss Lena ph

2008-08-28 @ 00:42:09
URL: http://annandelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0