Ta hand om dig!

 

En klok kvinna tar hand om sig själv!
Ju bättre du mår desto trevligare är du mot dina medmänniskor. Det är ju ingen hemlighet att det syns och märks hur man mår. Men det är ju inte alltid så att man är på topp....*s*.
Och om man nu inteär det så får man se till att skapa den rätta känslan så att man blir det.

Sedan många år har jag avsatt söndagen till min personliga Bea spa dag!
Beroende på årstid så anpassar jag mina "fix behandlingar".
Som ni vet så älskar jag hösten...det finns ingen period som är mysigare och bättre lämpad för att .ta hand om sig.
Tänd ett väldoftande aromatisk doftljus, det skapar en nästan magisk spirituell stämning. Sätt på någon skön avkopplande musik med "chill" känsla. Har du ont om tid så kan du sätta på dig en djuprengörande mask och låta den verka samtidigt som du städar tvättar eller what ever. Man behöver ju inte ligga rakt upp och ner på divanen.som en pascha...även om jag tycker att det är något som man OCKSÅ ska unna sig!

Investera  i bra kroppsprodukter. Denna kroppspelling /havssalt från Ole Henriksen är grym..den tar bort alla gamla döda torra grå hudceller och lämnar huden slät och mjuk.

Mmm...luxiös välvväl vårdande Laura Mercier  Honey Bath erbjuder en ny tvist av lyx.
Förvandla ditt bad till ett dekadent honungs fukt bad med lätta mjuka bubblor genom att hålla honungs snurran under rinnande vatten. Kliv ner i badet och fly från vardagens stress.
Pris 400 skr



Kommentarer
Postat av: Lena ph

Hallo darling, här har man ändrat utseende, ser jag..På bloggen alltså. Hoppas att allt är bäst med dig i höstmörkret, puss Lena ph

2008-09-15 @ 23:47:01
URL: http://annandelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0