Spela spelet medvetet!


Victoria Silvstedt är en kvinna som vet hur man "spelar spelet". Min devis är att och har alltid varit "skall du göra något så gör det ordentligt". Säga vad man vill men Victoria hon har lyckats skapa sig ett internationellt namn och förhoppningsvis stor förmögenhet på att vara glamorös vulgo babe. För mycket hår make bröst läppar..ja allt. MEN det är förbaskat genomtänkt och snyggt paketerat. Hon spelar på allas våra fördomar om bystiga blondinen som äter män till frukost. Hon är allt annat än korkad och levererar hela fördomspaketet med en medveten stoltehet och glimten i ögat. Jag tror knappast att det är någon slump att HON levererar heta paparazzi bilder titt som tätt!

Skillnaden med henne mot många andra så kallade glamour babes är att hon INTE är något offer! Hon garvar hela vägen till banken och tänker säkert..era dumma jäklar...om det är tits and ass ni vill ha. jaa då skall jag ge er tits and ass...*s*

Som vanlig modell och fröken Sverige kandidat så var hon bara en i mängden av vackra Svenska flicka. Men denna dam förstod nyttan av att göra en "grej" av sig själv. I med mer hår...större läppar..mera bröst ja hela kittet.. Man kan tycka vad man vill om det hon gör. Men jag tycker att hon gör sin "roll" imponerande bra. För jag är fullständigt övertygad om att detta är en schysst tjej från Bollnäs som gillar att åka skidor  och hänga med polarna en lördags kväll. Hon passar på och dra in så mycket som möjligt under den begränsade tid man nu har som glamourbabe. För att sedan lugnt dra sig tillbaka och bara vara den hon "egentligen" är. Hennes medverkan i reklamen om Norrlands guld..skvallrar om en att hon har självdistans och humor. Nej det finns dom som spelar vulgo spelet med bravur. Victoria...jag bockar och niger...och säger bara U GO GIRL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0