Positivt tänkande




Så var det en ny vecka igen!
Är det dags nu!? Är det denna vecka som skall förändra ALLT?
Jag vet inte vad det är men min otålighet är större än vanlig. Känner mig som en travhäst som står i spiltan och bara väntar på att springa. Trampar och trampar på samma ställe...väntar och väntar på att ALLT skall hända!
Har fullt med "spring" i bena
"Det blir som du tänker Bea...tänk positivt och var snäll mot dig själv."
Klart att jag ror projektet i hamn!
Jag är ju förfasen  i min "prime time"...tvivla inte nu klart att allt blir som du vill..eller!?
Jag börjar med att ge mig själv och ALLA som jag tycker om en stor bukett blommor.
En vacker bukett i en vas med friskt klart vatten så dom står sig riktigt lääänge och slår ut i full blom utan att nicka...
Varma hälsningar från mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0