Det enda som funkar


Jag är så tacksam för min magsäcks-operation. Det är ta mig tusan den enda bestående viktminskning som funkar!
En engelsk kvinna som har fått ett helt nytt liv tack vare sin gastric bypas...det är lätt att förstå varför!


tre år är det mellan Star Jones på dessa bilder..hm det har ju inte ens gått två år sedan jag gjorde min op. Den största förvandlingen sker inom två år...men det tar tre innan kroppen stabiliserar sig, Spännande att se vad som har hänt om ytterligare 1 år!?


November 2006


Augusti 2008

Jag har väl en sisådär 7-8 kg kvar att gå ner skulle jag tro, Sedan är jag i min naturliga vikt...eller där jag bör vara idag om kroppen får bestämma. Nu för tiden så går jag ner väldigt sakta och i etapper. Jag misstänker att jag har nått  målet någon gång under våren 2009. (skrämmande men det är bara ett halvår dit)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0