Vi peel 3 veckor senare


Ikväll 3 veckor efter min dramatiska hudpeeling så här ser jag ut idag!

1. Före  Vi Peel                     2. Under                3. Efter 8 dagar

Jag är väldigt nöjd och jag tycker att jag ser piggare och fräschare ut. Det känns också tryggt att veta att min hud inte kommer att få några pigment-förändringar eller att den blir extra ljuskänslig (det är vanligt efter kemisk peeling). Vi Peel passar ALLA hudtyper och ALLA hudfärger och det är UNIKT. För har man mkt pigment och en färgad hud då skall man vara riktigt försiktig med att göra andra kemiska peelingar. Risken för att få fler och mörkare pigmentfläckar är extremt stor. Men för vanliga blekfisar är det ingen större fara..men jag rekommenderar Vi Peel för ALLA eftersom den INTE skadar hud

Kommentarer
Postat av: Helen

STORT TACK Bea, för all denna information! Jag är så glad att jag hittade din blogg! Du är en stor inspirationskälla. Har själv gått ner ca 16 kilo och har 12 kilo kvar att gå ner, och känner igen mig mycket i det du skriver. Nu ska jag boka in en peeling ; )



Kram/ Helen

2008-10-30 @ 17:02:59
Postat av: Helene

Nu har jag bokat in en Hollywood Peeling ;-) det ska bli jätte spännande, men tomten lär lägga säcken på ryggen och springa illa kvickt! Ha ha , e som fulast när han knackar på dörren, men en stoor tallrik gröt och en whiskey så kanske han lugnar ner sig!





Ps. Faaan va snygg du blev!!!!



Helene

2008-11-09 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0