Styling




Snygga systrarna Ewa och Helene som tillsammans har lyckats gå ner 25 kg med viktväktarna. 




Ewa efter styling                          Foto Angelica Engström

Styling hår & makeup Beatrice Renner



Helene efter                    Foto Angelica Engström

Styling hår & makeup Moi..Bea

Läs mer om systrarna i nya numret av Laura (11) som finns ute nu
Som ni vet så blir man helt lost efter en större viktminskning, man vet helt enkelt inte hur man skall klä sig!
Som tjock så har kanske gått och drömt om att när jag blir smal dååå..sedan blir man det och då kan det ändå vara svårt att veta hur man skall klä sig. Antingen så klär man sig i för stora kläder av gammal vana eller för att man inte ser sig som så smal som man faktiskt är. Eller också så slår det åt andra hållet man shoppar like crazy men man är ändå osäker på vad som passar en bäst med tanke på figur och stil-personlighet. Jag har hjälp kvinnor att "hitta" sin stil sedan 1994 (på den tiden hade jag ett företag som hette Stilkompaniet), och ALLA förfasade sig över att jag skulle "göra om" folk. Va..duger man inte som man är!?
Det var det värsta!!!

Idag är det annat ljud i skällan och man ser före och efter bilder i var och varannan tidning. Nu för tiden frilansar jag bla som stylist och har gjort en hel del jobb för Laura som använder sig av läsar modeller som har lyckats med konststycket att gå ner i vikt i sammarbete med viktväktarna men nu behöver hjälp att finna sin stil. Jag tror att  jag om någon har på fötterna när det gäller att hjälpa och förstå dessa kvinnor. Jag har haft  ALLA  storlekar (nästan) som normalstor, mager, mullig, tjock och riktigt fet från 34-54!!! Men oavsett min storlek så har jag ALLTID  velat vara så fin som möjligt, och tack vare min kunskap och yrke så har jag sett till och vara det med. Men det flesta kvinnor vet inte HUR och VAD man skall göra för att bli så fin som det är möjligt.  Ser det därför som min "mission" att hjälpa dessa medsystrar.
Att jag nu får möjlighet att stärka dessa kvinnors självförtroende ser jag som en stor eloge. Modeller i all ära...men riktiga kvinnor är både roligare och mer tacksamt att arbeta med!


Fler snygga  Laura modeller
Foto Angelica Engström
Styling hår&make Bea




Foto Angelica Engström

Som ni ser så behöver det inte var så drastiska förändringar för att det skall bli skillnad På Helene här så har jag
lagt en enkel dags makeup och fixat håret tid 45 min!
Så enkelt men ändå en otrolig skillnad eller hur!?

Återkommer med fler bilder.
Kram Bea


Kommentarer
Postat av: NetteR

Vad kostar det att få styling av dig? Det är verkligen något jag skulle vilja göra när jag gått ner mer i vikt. Har tappat ca 22kg hittills men har en rätt lång sträcka att gå men en styling är ju verkligen drömmen att få genomgå!

2008-10-22 @ 12:20:28
Postat av: Annette

Vilken skillnad vad man kan göra med lite styling!

Hejsan!

Vilek förvandling..

Super roligt att få tips & peppning.

Det är sååå...lätt att gå i sina jogging ( som jag gör i jobbet hela dagarna som massör :()och glömma bort att piffa till sig.

Har du eller någon annan tips om bra snygga arbetskläder som massör?? svårt! massage olja ger fläckar på kläderna som inte går bort :( !

Men om man piffar till sig, känner sig ju så mycket mer glad och lite atraktivare då...och då kommer själförtroende & Utstrålningen automatiskt innefrån!

Tack nu fick jag en kick!

Super snygga bilder på dej...vilken förvandling!

Du peppar mig!



Ha det gott

Annette

2008-10-22 @ 13:38:32
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Anonym

Tack! Vad glad jag blir att du säger så. För det är precis så som jag vill ha det. Man skall bli pepped och känna att "nä nu j..lar är det min tur, och kan hon så kan jag!"...s!!!

2008-10-22 @ 18:07:01
Postat av: Jess

Gud, vilken skillnad. Hon ser verkligen 20 år yngre ut! :O Du är verkligen duktig! Keep it up girl (;

2008-10-24 @ 10:06:06
URL: http://jessicaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0