Skönhetsfixerad och eller..

patetisk kärring som vägrar inse att hon åldras som alla andra...*s*

Jaa...jag kan nog skriva under på bägge två. Det är så dubbelt å ena sidan så är jag stolt över mina 48 år och skulle absolut INTE vilja vara vara 20 med allt vad det innebar. Men jag vill gärna ha min inre mognad och själkännedom OCH helst se ut som om jag vore 35 för tid och evighet. Varför det kan man fråga sig!? Njae..jag tycker väl att den åldern/looken känns perfekt helt enkelt. Hm...ett väldigt luddigt och omoget svar...men jag kan inte komma på något bättre svar. Även fast jag fattar att om jag vid 65 (då, förhoppningsvis farmor och mormor) skulle se ut som 35 så vet jag inte om det vore så där himla lyckat. Fast  alla blir ju bara yngre och yngre, 60 är det nya 40 o.s.v så DÅ kanske man inte är så himla "ytlig och strange"..vi lär väl vara flera som har "fastnat" i en ålder/look misstänker jag..*s*

Det var när jag såg den här bilden (tagen i maj i år) som jag bestämde mig för att göra något. Lägg märke till det trötta påsiga ögonpartier och linjerna runt munnen..det gillar jag INTE!! Nu ser jag betydligt piggare ut tycker jag själv iallafall och det är ju det enda som räknas eller hur!? Ja jag vet..det kunde vara VÄRRE men jag jämför bara med mig själv...och då såg jag att det hade "hänt" saker...eller rättare sagt  att tyngdlagen gäller även för mig...*s*
 
Efter en vecka med Vi peel så har det ju slagit mig både en och två gånger om jag verkligen är vid mina sinnens fulla bruk...*s* Men idag när allt är över så vidhåller jag det jag sade tidigare..det var värt det. Huden är fastare slätare och betydligt fräschare med en "yngre"lyster. Ju äldre man blir desto "dammigare" och mattare blir ju huden. Jag kommer att återkomma med färska bilder senare under veckan. Just nu så är jag aningen trött på både mig själv och hudcremer även fast jag är nöjd med resultatet.

Varför är ni så blyga att säga vad ni tycker och tänker? Jag vill gärna höra era åsikter...sticker man ut hakan så får man ta det som kommer. Bring it on...*s*!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Dom där påsarna kan jag inte se några ...men att du välldans lik Rihanna på den här bilden!!!!KRAM

2008-10-12 @ 15:30:17
Postat av: Anonym

Du ser ju super snygg ut, påsar va!

2008-10-17 @ 23:52:24
Postat av: Blue

Du är vacker!

Kram/Blue

2008-10-20 @ 12:33:46
Postat av: Miss Ambivalent

men herregud, vilka påsar? du är ju galet snygg! varför slösa tid, energi och pengar på att åtgärda ett problem som inte finns?

2008-10-20 @ 16:32:51
Postat av: Jessie

Supersnygg!!! Vad för peel? B´örjar med känna mig gammal :(

2008-10-20 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0