Normal läge..





Idag onsdag så är det 4 dagar sedan jag blev klar efter min 7 dagars transformation Det tar huden 4 dagar att återställa PH balasen och återgå till normalläge. Som ni ser så har det lugnat ner sig och min hud ser fräsch och klarare ut. Jag upplever främst att huden känns "tightare" och betydligt slätare, Jag har minimerat många av mina pigment fläckar, vissa helt andra delvis. Nedan ser ni vilka jag har kvar..(skall göra en till om en månad för att få bort ALLT) . Japp ni hörde rätt...trots det fina resultatet så skall jag utsätta mig för ytterligare en skräcködle period..*s*. Perfektionist som jag är så vill jag ha maximal resultat dvs..bort med alla skönhetsfläckar. Men nästa gång så lär jag inte se lika hemsk ut för nu har jag ju tappat det allra värsta.


Jaja...dom är små...men det är melasma/solskador/pigmentfläckar som har kommit med åren mina födelsemärken är en ANNAN sak det har ingenting med mina solskador att göra dem är jag född med. Men även vissa av dessa har minimerats rejält. Ni ser rätt tydligt att jag är mörk i mungipan och på ovansidan av  överläppen. Det skall BORT gillar att
inte att se ut som "skäggiga" damen...*s*. Men har jag tur så kan det eventuellt försvinna av sig själv..för jag efterbehandlar med en blekningscreme som skall hjälpa till. Men om inte...så kör jag en sväng till i nov..



Här är jag fortfarande svullen..men det kommer att lägga sig. För även om jag har tappat min "döda" överskottshud så fortsätter läkeprocessen och den nya hudens struktur förbättras fortfarande dag för dag. Bilden till höger är tagen i fredags..min högra sida är ju den som har varit mest irriterad,och det beror helt enkelt på att jag hade mer solskador där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0