Lite bilder


Överst idag fredag kl.17.45, nedan tisdag ef.m. Ser ljuset i tunneln...*s*..idag så kunde jag äntligen tvätta håret. det var en vecka sedan så det behövdes. Visst jag hade kunnat tvätta det under veckan, men man skall helst inte blöta ner ansiktet under peeling processen. Det hade väl kunnat gått om jag hade varit försiktig. Men jag har verkligen skött mig exemplariskt inte pillat och inte stört läkningen på något sätt. Men fasen vad svårt det har varit att hålla händerna i styr och inte hjälpa till och dra av hudflagorna som flaxat i ansiktet. Just nu ser jag ut som en svedd gris..lite rosa, blek och svullen. Men imorgon så tror jag nog att jag kanske kan lägga makeup. Mitt pigment kommer tillbaka successivt så det är ingen risk att jag kommer att se ut som Michael Jackson och tur är väl det...*s*

Jag ser att ni är nyfikna...kom igen nu och skriv och berätta vad du tycker om min transforming so far..!?

Kommentarer
Postat av: Lena ph

Ja, vännen först tyckte jag att du var galen som utsatt dig för dyligt...Ja, eftersom du redan hade så fin hy & nu vet jag inte vad jag ska säga,hm Är du galen eller ? ;)

kram Lena ph

2008-10-10 @ 21:56:15
URL: http://annandelav.blogg.se/
Postat av: BountyLady

Hej!



Hittade hit via AB, då jag själv står i kö för en bypass - men har börjat vela hit å dit av en massa orsaker...



Ser att du har gjort kemisk peeling.

Själv har jag funderingar på Fraxel-laser... men men...

Det kostar ju och tjaaa...

Hur som helst så ser det ut att göra ont när huden flagar.

Jag skulle ha skitsvårt att låta bli att dra i hudn som lossnar ;)



Ha det gottis!

/BountyLady

2008-10-21 @ 00:54:41
URL: http://bountylady.wordpress.com/
Postat av: Sandra

Shit alltså! Kemisk peeling, varför gör man det? För att få bättre hy? Funkar det på problemhy med akne...?



Hoppas det inte gör för ont, det ser lite scary ut!

2008-10-23 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0