Brädad av Carolina Gynning!


Njae inte på riktigt...men håll med om att det är en riktigt bra rubrik!

Så här är det eller var det. Inatt så drömde jag om vackra charmiga yrvädret Carolina. Jag hade läst om henne i någon tidning (hon är ju med överallt). Skönhetsbesatt som jag är så är jag så otroligt fascinerad över Carolina. Säga vad man vill men den kvinnan är riktigt ruskigt snygg!!  Om jag fick välja hur jag skulle vilja se ut så måste jag säga att Carolina har väldigt mycket av det som JAG anser är attraktivt hos en kvinna. Bortsett från att hon har ett perfekt ansikte, snygg kropp och låånga ben så tycker jag att hon OCKSÅ har en otrolig karisma och utstrålning. Det gör inget att hon gapar lite för mycket och svär som en borstbindare för hon har något sällsynt ärligt öppet och schysst över sig. Dessutom så hon skärpt, charmig och extremt kreativ  det imponerar! Man kan helt enkelt inte låta bli att gilla henne! Så pass snygg som hon är och så pass mycket som hon sticker ut så borde hon inte "gå hem" i alla läger. (jantelagen och kvinnlig avundsjuka ni vet). Men jag tror att det handlar om hennes inre skönhet..ja jag menar det. Det är det som syns i hennes ögon och det är det som gör att en del människor går "igenom" rutan som man säger. Det är något mer än "bara" det man ser.

Carolina och Carina Berg (som också ser väldigt bra ut)

Jag har träffat så otroligt många vackra människor genom mitt jobb. Dom flesta är bara det...alltså just vackra och snygga men dom berör inte. Man bara konstaterar kallt, jahapp snygg eller kille tjej precis som man ser ett snyggt plagg. Men det är ju inte så att dom lämnar något efter sig precis. Men så finns det vissa som liksom har hela paketet...det yttre OCH det inre. Det är som det finns någon slags vibrerande positiv energi runt dessa människor...och orättvist nog så spelar det ingen roll vad dessa personer gör. Man bara gillar dom...oavsett vad...och det är få för unnat att komma undan med allt! Utan att man tappar sitt "aktie värde"...*s* (det finns en till sådan kvinna skitsnygga Pernille som gör Gina Tricot reklamen) men annars är det inte många.


Jo tillbaka till min dröm, eftersom ni nu vet att jag tycker att Carolina is one of a kind. Så drömde jag att min stora kärlek kom hem och sa "sorry Bea jag är ledsen att säga detta men jag har träffat min drömkvinna och ja... jag vill leva med henne"  WHAT!!! V a f-n säger du ...vem vad när hur? Säger jag - Ehh jo det är Carolina Gynning....säger han
den jäveln! Lång tystnad...tusen tankar far genom mitt huvud..det här är ju rena mardrömmen och ett av det värsta man kan få höra(näst otrohets avslöjanden) Fy f-n...va lågt..(lägre en glocalnet)..det var ju ett riktigt bakslag och jag blev helt ställd. Men så hör jag mig själv säga, Carolina Gynning ja Det förstår jag!?




Är det någonting som jag skulle kunna ta så är det att bli brädad av just henne!  Det finns ju inte en karl mellan 10 till 97 som INTE skulle vilja ha en rendezvous med henne!  Obs!! detta var en dröm mina vänner...*s* (och det är inte säkert att jag skulle vara lika generös i verkligheten förmodligen inte) Men det säger ju ändå en hel del om mitt skönhetsintresse/fixering...jag skulle alltså kunna förstå och ta att jag blev brädad av henne. Men jag skulle bli fullständigt vansinnig om jag blev lämnad för en trist "grå" mus..DET skulle knäcka mig fullständigt. Moi..fullblods kvinna och dramaqueen som jag är, vad falls bli lämnad för en som inte är snygg!? Fast å andra sidan så kanske man skulle kunna förstå att han skulle kunna uppskatta en s.k "grå mus". Det kan ju bli liiite mycket av det goda ibland....och då kanske det är rätt så lugnt och skönt med en "trist" sak.....*s* som inte fokuserar på det yttre utan som BARA ÄR med orakade ben och toffsar under armarna och allt. Ja jag vet att jag överdriver...klart att man inte måste vara på den ena eller andra skalan. Men nu handlar det ju om min dröm capische!

Ja det är inte klokt till och med undermedvetet i mina drömarnas värld så slår min skönhetsfixering till..mon dieu!! Måste jobba mer på min sjävbil, tror att jag skall kontakta Eva Rusz..hon är jäkligt bra på kognetiv beteendeterapi. Eva var är du!?


Foto Angelica Engström
Hår & Make  Bea

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej!

Du skriver sååå...härligt..!!

De är som du skriver..de jag tror du menar!

Att när en kvinna är fin (Vacker) så kommer de med inre och utre..känsla.

Alla dom du tog upp..märker man att de lilla "Fulli sjuton) Uttrycket.

Åter igen utan att tjata ;)

Känner man sig fin i det utre och tar hand om det.

Kommer utstrålningen innefrån automatisk och det är då man får det lilla extra...

Viktigt att få ta han om sig!



Samma sak som, vet man att man har fina underkläder. så får man en bra känsla=utstrålning.

Fast igentligen ingen ser dom... :) hihi..



Roligt att läsa din blogg, för man får en annan syn på skönhet.

Du är bäst!

Sluta aldrig blogga!



Ha det gott

Annette

2008-10-24 @ 11:03:24
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Anne

Hej! såg din bloggadress i aftonbladet bilagan å var tvungen att titta in! gjorde min GBP operation för 4 dagar sen och har precis börjat min stora viktresa! skoj att läsa lite i din blogg! och javisst! Jag håller med! Carolina är verkligen en riktig pingla! :-)

2008-10-26 @ 09:55:46
URL: http://www.metrobloggen.se/ghettomama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0