ögongodis/manlig fägring a la Bea

Pierce Brosnan så sympatisk och så snygg. Plus poäng för att han har en riktig kvinna o ingen anorektisk sparv!


Brad Pitt...ja vad skall man säga...kaka söker maka (anorektisk sparv eller!?)


Daniel Craig en riktig man en handyman!

Mmm Mads Mikkelsen med fru..också en som lyckats hålla sig till samma fru under många år. Beundransvärt  i den branschen!

Sveriges hunk nr 1 Mikael Persbrandt, inte tvålfager men han har DET!!
Den BLICKEN!!

Apropå tvålfager Jude Law...Barbie sorry jag menar Ken snygg..nästan lite föör fager.

Sveriges latino lover snygga Rafeael Edholm...som dessutom verkar vara en riktig raring!

Som ni vet så föredrar jag män i min egen ålder men det finns "vissa"
undantag Alexander Skarsgård är en "ungtupp" men...

med stor potential Pappa Stellan är riktigt cool snubbe tycker jag.

Det tog ett bra tag innan jag förstod Ernst Kirchsteigers tjuskraft. Men när jag sprang på honom för inte så länge sedan så gjorde jag en tvärnit!
Han är verkligen en riktigt stilig karl...MYCKET snyggare live!!


Owen Wilson är inte heller bildsnygg men är nog en av det allra charmigaste killarna på vita duken.
Med det leendet och den utsrålningen så kan man se ut som quasimodo. Nej jag säger inte att han gör det, men...äsch ni förstår vad jag menar och jag tycker han är väldig söt om man nu kan säga det om en man!?

Viggo Mortensen....Min absoluta favorit i alla kategorier!
Han är så speciell att han får ett eget inlägg.


Jag har några andra som står högt på min önskelista. Men jag måste nog ligga lite lågt så att jag inte skrämmer dom "små liven"..haha




Kommentarer
Postat av: Lena ph

Hahaha Julia Cesar love you!!! Du är ju så underbart rolig & får mig alltid att skratta så...ses i morgon, love you!

Hallå...killarna måste ju få en chans innan..."Julia" gör liver surt för dem.

puss vännen

2008-11-14 @ 20:35:31
URL: http://annandelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0