Connoisseur 10 år!!



I gårkväll var jag på jubileumsparty på Village med min stiliga son Daniel. Lyx magasinet Connoisseur fyllde nämligen 10 år! Det var värsta draget...riktig trevlig stämning packat med folk och grym musik 10 år..tänk va fort tiden går det är inte klokt...och på tal om det! Daniel min son är 29 år!? Herregud det var ju bara "går" som han gick i blöjor...*s*. Jag är så stolt att gå ut med min snygga och extremt artiga som. Daniel är en "ladys" man och det har han varit sedan han var 7 år.  Charm is his middle name...var och varannan väninna, dagisfröknar,  lärare och syrans kompisar får alltid något speciellt i blicken när Daniel kommer in i rummet.  Alltid artig uppmärksam och väldigt belevad. Klart att han går hem...näää jag är inte ett dugg partisk...*s*. Han bara ÄR helt fantastisk...och det säger jag inte bara för han är min son..( njae kanske...eller...näää han ÄR fantastisk)

Vi har alltid väldigt trevligt tillsammans. Men det är EN sak som stör mig....och det är att det är förvånansvärt många som tror att min son är min "toyboy"...men hallå... Nää alla äldre kvinnor måste inte omge sig med yngre män. Jag säger inte att det är något fel med att ha en 20 år yngre man. Men som mamma så vill man inte att omgivningen tittar menande och blinkar och ger tummen upp. Mmm vilken hunk...oj vad har du "hittat" honom..vafalls...hittat!? Snälla rara detta är mitt "barn" jag har fött honom!! Så kommer det alltid att vara det spelar ingen roll om han är 60 och jag 80!.Klart att jag kan se att han är en vuxen man och ingen pojke. Men för mig så är han ALLTID min son, jag blir INTE alls smickrad över att folk tror att det är min boyfriend...nej jag blir riktigt stött!  Jag är hans mamma ...punkt slut! Visst det kanske inte alltid är så lätt att veta...speciellt nuförtiden när 40 är det nya 30. Men man kanske skall tänka på vad man säger...och inte alltid ta för givet att det är på det ena eller det andra sättet. Daniel själv bara skrattar och tycker att det är komiskt...jag kanske också borde se det komiska i att många har föutfattade meningar...morr!

Jag vet jag ser ut som ett ufo...men jag valde inte vinkeln (sa hon surt)

Danne och jag glad och glansiga

Njae...lite föör mycket make...men är det fest så....fast jag skall nog tona ner mig lite...haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej din blogg har nu mer blivit en del av min vardag, är inne och läser varje dag!

Undrar om du kan ge tips på bra underkläder som håller in och stödjer väl valda delar av kroppen!

:-)

2008-11-07 @ 11:39:35
Postat av: patricia

nej kanske inte boyfriend, men däremot skulle jag kunna tro att det var din bror :)



you look so young thats why :D

2008-11-12 @ 22:05:04
Postat av: Jenny M

Aash, Daniel är lika snygg nu som i skolan. Åren går men det syns ju inte. Förstår att du får komplimanger för ditt sällskap, trots att det är din son. Men om folk hade lite ögon att se med skulle de se de uppenbara likheterna mellan er- ni skulle lättare tas för syskon än älskande. :)

2008-11-17 @ 19:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0