Bea om "blogg och fett kriget"


.

Några korta "onödigt" nödvändiga inlägg att dryfta...hehe.

Gynning/Rosing ja den stora nyheten har väl inte undgått någon!? Om det har det så känner jag mig skyldig att uppdatera er. Linda Rosing skall tydligen ha setts med Carolina Gynnings
"left over" (hennes egna ord) Andreas Kleerup. Rosing kontrar med att Gynninga minsann är Andreas Kleerups "left over" han har tydligen dumpat henne och inte tvärtom (enligt Rosing)Damerna skriver nämligen om detta på sina respektive bloggar.

Men mitt herrskap det som fascinerar mig här är att VEM är denna Andreas Kleerup. Vem är mannen som har hamnat i en cat fight mellan två babes!? Inte nog med att han har haft ihop det med min favvo Gynning. Nää innan henne var han tillsammans med bedårande söta och vår senaste stora export till supermodell ligan Elsa Hosk! Jag bara undrar VAD har den mannen?
Det måste vara något alldeles speciellt...charm intelligens begåvad,"hypad", kreativ, genialisk eller what!?  (Ja jag vet att han är musikaliskt begåvad och har gjort mycket bra tillsammans med Robbyn bl.a...men ändå!?) Eller är det bara så att vi vill HA det som våra "konkurrenter" har eller är det "bara" en tillfällighet att dessa vackra damer har fallit för just honom!? Ja jag kan inte låta bli att fundera över detta och bara gratulera Kleerup till what ever it is....så tycks det uppenbarligen funka...haha! 


Andreas Kleerup himself


Elsa Hosk super het supermodel som bara blir större och större


underskön, trendig, klassik, sockersöt, fräsch, oförstörd,sexig och STEKHET! 

Angående fettkriget så säger jag bara att FETT löser FETT.
M.a.o ÄT MERA  fett (rätt fätt)!
fleromättat och mättat men skippa det härdade hårda kostgjorda fettet. Vill jag vara säker på att jag skall gå ner ivikt så skippar jag kolhydraterna och satsar på en proteinrik diet..(bacon ägg). Om jag äter kolhydrater så äter jag LÅNGSAMMA sådana som t.ex fullkornspasta! Snälla gamla förlegade proffesorer kom igen det är 2008 och man/jag omvärlden vet med säkerhet att GI funkar!!! Dag att läsa på lite kanske...haha ni skall ju föreställa ha koll och veta MER än vad jag och mina kostrådgivare har!?

 

Kommentarer
Postat av: Lena ph

Phu, tur att man INTE är känd säger jag bara...

Var rädd om dig hjärtat, kram!

2008-11-18 @ 22:23:40
URL: http://annandelav.blogg.se/
Postat av: Annette

Hejsan

Ja.. Gi funkar.

Jag hade många vänner som hållt på med Gi länge...

Men jag fatta inte tänket direkt...

Men då va det en kompis som sa köp gi i praktiken av ola.

Väldigt lätt förstårlig och bra bok.

Och det är så jag gått ner mina 12kg.

Fast de känns inte direkt som jag bantat. Väldigt lätt metod..

Man kan äta ute, grilla med vänner utan och räkna poäng...de lätt! Visst låter de konstigt.

Men de är det gå ner i vikt lätt.

Tänk att grädd är bättre i kaffet en mölk...hihi

Sugen på något..Jorbubbar och grädde ;)

Kanon bra!!

Rekomenderar dej värkligen denna metod.



Kram

Annette

2008-11-19 @ 21:24:17
URL: http://www.annettesmassage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0