En kvinna flera ansikten


Bilden längst ner till vänster i vit skinnjacka och långt hår är äldst 2000. Bea idag är bilden näst längst upp till vänster med håret uppsatt den är från nov 2008

Ja vad skall jag säga!?
Många stilar, looker och frisyrer har jag haft genom åren. Här ett ett axplock från 2000-08, känner knappt igen mig själv på vissa bilder. Lång,kort rakt lockigt..dam ibland och rnb tjej..till klassik souldiva..haha
Jag undrar om det "bara" är mitt intresse för förändring som ligger bakom eller om det är andra "mekanismer" som får mig att ändra stil,makeup och frisyr sisådär var 4e månad. Vissa förändringar är ju inte alltid till min fördel...men bara för att jag har tröttnat på den förra så tror och tycker jag där och då att det är bra. Men med facit i hand så ser jag att ibland så måste jag ha fått hjärnsläpp. Bara för att man kan styla andra så betyder inte det att man kan styla sig själv...man blir lätt hemmablind!

Kommentarer
Postat av: anna

Allt klär en skönhet.....

Bara en vacker "stomme" klarar alla dessa förändringar med sådan bravur.....

Lika vacker på dem allihop

2008-12-12 @ 22:19:49
URL: http://www.pyssloteket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0