Lågtryck på g eller!?




Idag är jag verkligen inget charmtroll...om jag var stingslig igår så är jag låg som en uggla idag.
Dom tre sista veckorna har jag varit "on top of the mountain"..m.a.o jag har haft en enorm överskotts energi. Jag kommer inte äns ihåg när jag hade ett  sådant flyt.  Men det var nog inte så konstigt, jag opererades ju den 9 e juni med allt vad det innebar. Det var sängläge och smärt stillande och jag var ju inte direkt rörlig och knappast social. Jag lämnade inte lägenheten på 4 veckor..och när jag gick så hasade jag mig fram som ringaren i Nottredam. Sedan när jag väl KUNDE röra mig utan att det gjorde ont OCH kunde gå upprätt som en Homosapiens. Jamen då var det ju klart att jag vill ut och ta igen min isolering som kom minst sagt olämpligt mitt i sommaren. 

Jag har ju en "tendens" att driva saker och ting till sina ytterligheter. Så självklart så kände jag att jag var tvungen att ta igen hela juni retroaktivt (som jag missat) i juli. Sagt och gjort..det har varit middagar, luncher, picnics, utflykter, tjejkvällar, dejter och ute kvällar....från 0 till 180 i sann "Bea anda"...puh! Tacka fasen för att jag är en aning "låg" off eller urlakad nu när sommarens sista månad augusti precis har börjat. Varför kan jag aldrig "hushålla" med något...energin tex.

Just nu så känner jag mig som en levande zombie..som trots att jag kan gå , inte har ont, är ledig och HAR trevliga människor omkring mig. Inte är det minsta sugen på att träffa någon umgås och vara trevlig. Jag har helt enkelt tömt alla mina energi depåer. Det är bara att ligga platt som en flundra och vänta tills det börjar rycka lite i fenorna igen. Just nu vill jag "boa" och gå i ide...om så i bara några dagar eller veckor...och sen är det dags igen...!?


Kommentarer
Postat av: Lena ph

Alla behäver vi andrum, från allt & alla....

Jag förstår precis vad du menar, vännen!



Men hoppas att vi ses på måndag, som planerat & då kan ge & ta energi av varandra, som vi brukar.

Men just nu avundas jag dig lite, som kan gömma dig. Då jag just precis nu städar & röjer som en annan polska i hemmets vrå.

kram Lena ph

2008-08-02 @ 14:32:27
URL: http://annandelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0