Jag är morrmorr...inte mormor


Jag och min lilla prinsessa Stella.

Nu mår jag lite bättre, tack vare "lilla" Stella som är mitt vackra barnbarn dotter till min dotter Théresè. Stella är ingen vanlig hund utan hon är i allra högsta grad en högt aktad familjemedlem och en väldigt gammal vis själ i en ung 4 årig doberman tiks kropp. Det finns hundar och så finns det  hundar...Stella lirar i en klass för sig (naturligtvis) hon är ju ultra divan Beas barn barn. Stella är sin "mamma" Théresè upp i dagen stark stolt och klok som en bok, lite blyg och försynt (inte alls lika bullrig som morrmorr)..Lång ståtlig med grön melerade ögon och gyllen brun hårman.

Säga vad man vill men är man låg och inte orkar med att vara social och trevlig. Ja då finns det inget bättre sällskap än djur..varma trygga och 100 % ärliga...inga baktankar här inte. 5 minuter med Stella är Healing på högsta nivå....jag anar en högtrycks våg. Efter regn kommer sol...och det är tack vare "lilla" Stella morrmorrs älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0