Före och efter

 
Hår & makeup/styling/Bea
 
Foto /Angelica Engström

Enkla makeovers med läsar modeller för Laura magasin.  (Klicka på bilderna för förstoring)

Här har jag bara lagt en makeup och stylat håret tid total 45 min. Det behöver inte vara så komplicerat..meningen är ju att man skall kunna fixa till sig själv UTAN att gå till frissan och få håret färgat, slingat eller klippt. Inte heller skall man behöva lägga ner timmar med make upen utan med enkla snabba tips så skall man klara att slipa upp sina "fasetter"
När jag gör mina val av kläder så tar jag hänsyn till kundens önskemål men jag försöker ändå att hotta upp en aning, Tex är du en jeans tjej så är du, det är bara löjligt när man gör om någon totalt. Oftast känner man sig utklädd och så fort man kommer hem så tvättar man av sig sminket borstar ur håret för att dagen efter se ut som vanligt. Min sport är att hon skall känna igen sig men ändå få tips som funkar för HENNE i hennes vardag. Det är därför jag sällan gör alltför drastiska förändringar.

 Janica
 Eva
 Helene
 Cattis

Jag har världens roligaste jobb...*s*

Kommentarer
Postat av: Lena ph

Gummsan, du är bäst!!

Kan du inte göra mig vacker...just nu känner jag mig som om det bästa jag skulle kunna göra är att sätta en pappkasse över mig,hm puss,puss Lena ph

2008-08-24 @ 16:14:30
URL: http://annandelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0