NK & Sisley


En riktig kanon creme som gör under..Sisleya dag och natt creme pris 2700 skr
Idag så skall jag vara på NK kosmetik. Efter att ha varit borta ett tag från parfym golvet så är ja nu tillbaka där det började.
Det är rätt så häftigt...jag gick ju där som barn med stora ögon och tittade på dom fina tanterna som stod där bakom diskarna. Mitt allra första "riktiga" beauty jobb var som diskansvarig för kanebo på mitten av 80 talet. Under 90 talet så arbetade jag för ett antal olika kosmetika företag och hade då NK som en av mina nyckelkunder, och nu på "gamla" dar så jag tillbaka på golvet. MEN...inte för vilket märke som helst utan för exklusiva Sisley. Som dessutom har fått en sprillans ny disk just för att det är ett av det lyxiösa skönhetsmärket som ökar mest i Sverige (det är HUR stort som helst i Frankrike, Mellan östern och Ryssland naturligtvis). Dessa marknader är ju minst sagt kräsna när det gäller..precis som La Bea..haha.
Det enda krav jag har haft angående alla "mina" märken som jag har arbetat för är att det skall hålla en extrem hög standard, och har jag bytt så har det ALLTID varit till ett en mer avancerat märke. Så nu är det Sisley...och jag vågar påstå att det inte för närvarande finns ett lika BRETT och avancerat exklusivt märke. La prerie, La mer och Armani kommer strax efter...haha.Nåja det finns säkert delade meningar om den saken...men fakta, siffror och resultat talar sitt tydliga språk.



Pst...kan skvallra att detta är en av Drottning Silvias personliga favoriter.
Men säg det inte till någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0