Bea´s passion in life


Väskor skor solglasögon smycken...jag älskar alla typer av accessoarer & bea..uty produkter. Kan man få för mycket av det goda eller...!?
Njae det tycker inte jag..(en dåres försvarstal)...*s* Jag ser det så här..jag röker inte (har aldrig gjort) jag dricker knappt något..och mitt sockerberoende har jag ju fått bukt med. Spelmissbruk ligger inte för mig och sexmissbruk är inte heller min grej...(jag är lite av en moral kärring) det trodde ni inte va!? Jo jag är en dold Prusiluska i glammförpackning!

Men just därför...så rättfärdigar jag min stora passion för vackra ting med att jag har ju "bara" en last kvar och det är  just vackra kvinnliga ting..omsorgsfullt levererade i eleganta påsar och tjusiga förpackningar. Helheten är sååå viktig...hela den estetiska upplevelsen från början till slut, känslan synen doften ja det är en total helhets upplevelsen som ger full njutning av alla  mina sinnen. Dessutom så ANVÄNDER jag dagligen mina fina saker...även om jag är ledig eller har semester. Det finns ALLTID en anledningen till att jag behöver vara fin!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Kolla in länken nedan Bea :-)

Inte för att du är målgruppen för just det här lilla armbandet, men tänkte du skulle få se. :-)

Kram



http://www.lyx.se/bloggPage.aspx?intUrlId=5&intId=11

2008-08-09 @ 10:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0