Jag skall bara....





Hemma och lodar eller jag kanske skall säga laddar inför helgens upptrappning. (Det låter lite bättre...*s*). Känner mig iallafall allt annat än effektiv.. Det är...jag skall bara och jag gör det sen typ av dag! Fast jag vet att jag har hur mycket som helst att fixa så går jag fortfarande runt i morgonrock och hasar mitt på blanka dan! Men planen är att jag SKALL tvätta ..städa..svara på några mejl...powerwalka innan jag senare i ef.m skall ha ett businessmöte för att sedan avsluta kvällen med några arbetskolegor. Vi skall till Patrica och käka deras onsdags hummer så gott! Redan nu när jag skriver detta så blir jag lite trött på mitt "stuva in så mycket som möjligt" beteende och "göra hälften". På något sätt är jag en "fem i tolv" människa som måste ha kniven på strupen för att få arslet (ursäkta) ut ur vagnen. Så jag går väl här och såsar lite till för att senare koppla in duracellkaninen. Det brukar funka i slutändan..men just nu så skall jag bara...

Kommentarer
Postat av: Lena ph

Du är så go Bea...& jag känner igen mig så väl i ditte beteende. Puss på dig! //Lena ph

2008-08-27 @ 13:13:25
URL: http://annandelav.blogg.se/
Postat av: anna

Oh jisses vad jag känner igen mig. arbetar alltid bäst under press och stress

2008-08-28 @ 09:40:40
URL: http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0