Lagom är bäst..




Jag kan ärligt säga att kommer att göra allt vad jag kan för att hålla mig så fräsch och snygg som möjligt. Demi Moore är ett lysande exempel på lyckad plastikkirurgi Hon ser bättre ut idag än vad hon gjorde för 10-15 år sedan.


Jocelyn Wildensten eller kattkvinnan som hon kallas. Sägs att lag ca 25 miljoner på plastikirurgi...nej pengar är INTE lika med god smak. Stackars kvinna!

Men lagom är bäst...SKRÄCKEN ser ni ovan.
Jag är så glad att jag har schyssta rådgivare. Bestående av en vettig familj, jordnära ärliga vänner, kunnig expertis inom skönhetsvård och det allra främsta inom plastik kirurgi. Dessa personer skulle ALDRIG tillåta att det gick överstyr. Det har hänt att jag har fått för mig att göra vissa ingrepp. Men då har dessa proffs sagt NEJ Bea stopp det är INTE befogat!. Jag tackar dem för det...idag behöver man inte ta till draststiska överdrivna metoder för att se snygg ut. Ingen vill se ut konstig ut men alla vill se bra ut. Varför vänta till du ser ut som en blodhund med hängande ögonlock och hamsterpåsar. Gör mindre "quik fix " s.k. små mindre ingrepp NÄR det  behövs. Istället för stora överdrivna lyft. Tur att man bor i Sverige... lagom är ett bra ord ändå tycker jag. Iallafall när det gäller utseende fixering och skönhetsoperationer.

Bra Plastikkirurgi Kylie Minouge

Extremt dåligt..stackaras fam Jackson mycket pengar men dåliga rådgivare och klåpig kirurgi ger sunkigt resultat.

Vanessa Willams har schyssta rådgivare och en väldigt bra Plastikkirurg

Madonna..bra gjort..so far...men hon bör nog ta och lugna ner sig lite nu. Så det inte går över styr.

Joan Rivers...ehh.. Kommentarer är överflödiga.


Nej alla klär INTE stora läppar.


Sophia Loren 74 vet hur man väljer proffsigt folk.

Men hennes landsmaninna Donatella Versace...har tyvärr inte samma koll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0