Eva....före och efter


Eva  före och 45 min senare!
Foto Angelica Engström
Hår & Makeup Bea

Eva är ett lysande exempel på en kvinna som vill vara lite mer kvinnlig ibland men ändå behålla sin lite tuffare stil.
' Här har jag bara markerat Evas otroligt vackra ögon rejält med en  svart kajal  mörkbruna skuggor  och mycket mascara
en s.k (sotig look). Läpparna är mer neutrala i aprikosbeige (antingen ögon eller läppar i fokus , både och blir för mycket). Eva har en liten mun och ljusa färger ger mer volym. Håret har jag bara format med stylingprodukter jag drog fram luggen, tupperade lite på hjässan,drog fram några flikar framför öronen och resten bakom. Voila...klart!!


Kommentarer
Postat av: anna

Åhåhååå vad fin hon blev!

Skulle mörda för att bli "omgjord". Får du någonsin slut på objekt så är jag mer än villig att ställa upp ;)

2008-10-22 @ 22:53:01
URL: http://blogg.alltombarn.se/anna/
Postat av: Anna W

Jättefint å ja säger som andra Anna :) jag ställer mer än gärna upp på gör-om-mig-grej!!



Är det det här du jobbar med, eller är du fortfarande "coach" eller vad det nu heter?



Anna W

2008-10-23 @ 09:27:30
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0