Dag 4



Jahapp....det blir till och stanna inne idag med! Igår så var jag tvungen att gå ut, drog ner kepsen och satte på mina allra största solglasögon. Tänkte att äsch det syns inte så mycket och folk är så självupptagna så det är ingen som har tid lust eller intresse att bry sig om hur jag ser ut, Jo tack tjena! Den stackars ICA kassörskan försökte se oberörd ut och inte visa med en min att hon funderade över mina torra mörkbruna hudflagor som flaxade runt munnen. Jag är ju lite "känd" för att vara lite piffig häromkring. Kepsen och solglasögonen nåja...men inte döljer det mitt allra fulaste område..munnen och hakan, Det v ar nästan komiskt att se reaktionerna på dem jag mötte. Bromma borna är oftast ganska väluppfostrade och diskreta..men inte om dom möter någon med "fläcktyfus".. Hade lust att säga lugn i bussen det smittar inte,,,*s*! Idag så har det äntligen börjat lossna på andra ställen. Har jag tur så kanske jag har tappat det mesta i morgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0