Dag 1

Vaknade med en stel stram och varm känsla i huden. Ja just det jag har ju gjort en VI PEEL..spännande, visste inte hur snabbt jag skulle hinna till spegeln för att se om det hade hänt något!

Jag var beredd på att jag förmodligen inte skulle se allt för fräsch ut. Men....ehh..jaa vad skall jag säga..inte trodde jag att jag skulle se så djävlig ut redan dag 1! Bilderna talar sitt tydliga språk, det syns tydligt var mina skador finns. Det som händer är att det pigmen som ligger dolt kommer upp till ytan. Därför är jag extar mörk just där.  Ni ser tydligt var jag har mina dolda skador som så småningom hade kommit upp. Men tack och lov så skall peelingen ta fram och ömsa bort dem. Det som kommer att hända är att jag på dag 3 eller 4 kommer att börja ömsa skinn. Tänk er huden som en lök..det finns x antal lager av torrt skal men under det så finns den mjuka släta friska löken/huden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0