Då var det dags igen...



Jag har skrivit om det tidigare och lär säkert återkomma till det vid fler tillfällen.  Det  jag pratar om är den sk. ketchupeffekten ALLT kommer på en gång!  Ni vet hur det kan vara....ibland så känns det som man flyttar betongblock. Det är tungt segt..allt strular...förseningar.. och hela köret. Man söker någon men lyckas aldrig få tag på personen. Man är antingen för tidig eller för sen...timingen finns inte helt enkelt.

Men så en dag så bara lossnar det! Du lyckas nå alla dem du vill nå eller ännu bättre de du har väntat på eller dem du har sökt söker upp dig!  Och ofta samtidigt...det är precis som någon universell "Bea" energi. ALLA lyckas komma på samtidigt att.."ja just det ...den dära Bea...hmm...hon kanske inte är så tokig ändå...vi kanske skulle.."  Resultat är att alla mina projekt idéer tankar och önskemål blandas i någon slags energi variant av en "enarmad bandit "och i stället för att man "drar" en vinst så bara plingar det till och det blir  full jackpot!

Ja så känns det nu..för nu ÄNTLIGEN händer allt det som jag har jobbat på huuuuuuuuuur länge som helst!

Kommentarer
Postat av: Lena ph

Grattis gumman, det är du värd!!

kram L

2008-11-19 @ 19:32:48
URL: http://annandelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0