Från stl 50 till 40

Det är en fantastisk känsla att äntligen vara tillbaka på storlek 40. Det var 15 år sedan sist...jag trodde väl aldrig att det skulle vara möjligt.  Men nu ÄR jag här och det är en såå otroligt skön känsla. Som den eviga jojo bantaren (jag var kanske jag skall tillägga) har jag alltid haft en minst sagt flexibel garderob. Med så kallade "praktiska" kläder som jag både kunde gå upp och ner med. Det sista åren har jag pendlat fram och tillbaka mellan storlek 44-48. Fast jag var en storlek 50 på slutet så vägrade jag envist att erkänna det och lyckades med våld pressa mig i stl 48. Inte fasen va jag så fet att jag behövde storlek 50 inte...hmm..konstigt att storlek 48 är så liten nuförtiden. Snacka om självförnekelse.
Bea size 40...(so far)

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Du är underbar hur du än ser ut min vän :-) det VET du att jag tycker!!

2008-07-25 @ 18:00:35
Postat av: Mia

Men Bea vad lik du är Rhianna, men du e ju snyggare förståss! glädje å kram / M

2008-08-09 @ 10:36:12
Postat av: Viktoria

Hej hopp.. läse om dig idag (som säker som så många andra gjort) i Aftonbladets bilaga... Jag Kan bara säga att jag håller med dig....

Gjorde själv en GBP i januari nu i år och har hitils tappat- 54 KG... Har minskat från stl. 58/60 till Stl 46/48 å de känns ibland som en dröm... fast att man så himla väl vet att de är sant... Vilken resa man han gjort... // MVH Viktoria

2008-10-19 @ 20:09:09
URL: http://skrotis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0