5 saker som jag är stolt över


1. Mina tre fantastiska barn Daniel, Thérèse och Carl-Johan som alltid gör mig glad och stolt!  Jag är såå tacksam över att ha fått tre friska smarta ungar, och att jag dessutom har fått min underbara svärson Jonas på köpet!!


2. Att jag alltid reser mig upp ur askan likt fågel Fenix. Hur djävligt det än har varit eller är så kommer jag ALLTID  igen tack vare min kreativitet och enorma vilja! Undrar ibland var jag får den ifrån!?


3. Att jag vägrar se mina begränsningar och att jag fortfarande tror att jag skall lyckas när jag blir stor..haha!

M.a.o jag vägrar tro att det är "för sent" att lyckas och bli lycklig..och det är min räddning speciellt när det är tufft!

4. Jag är stolt över att äntligen ha kommit på fötter efter 3 år av en rejäl djupdykning både mentalt, fysiskt och ekonomiskt. (det är tillräckligt tufft med ett av dessa nederlag...men att få ALLA på en gång...fy faaan..OCH resa sig det är jag grymt stolt över

5. Jag är självklart också stolt och tacksam över att jag har så många underbara och fina vänner. Jag är inte den allra bästa på att höra av mig. Men ni finns alltid med mig i tanken.


Jag blev utmanad av min gode vän Jeanette


Kommentarer
Postat av: Lena ph

Vad har man annars riktiga vänner till???

Puss vännen

2008-12-13 @ 00:18:23
URL: http://annandelav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0