Leopard...mm..I love it!




Djurmönstrat kommer och går ibland är det inne eller också är det hel ute...just nu är det rätt och galmouröst. Men nästa år så är det hel fel och då är det vulgärt och tantvarning. Själv tillhör jag dem som alltid har något djurmönstrat oavsett om det är hit eller shit. Det började med att jag köpte min allra första leopard jacka som 15 åring sedan dess så har jag varit  helt fast.

Det har funnits perioder som jag allvarligt har funderat att lägga ner min förkärlek för leopard. Det är när jag har råkat på någon Marbella/Östermalms tant som blingat förbi mig iklädd glitter och leopard från topp till tå. Då har det hänt att jag tänkt att nää nu Bea nu får det vara nog. Men det varar inte särskilt länge..det räcker med att jag ser den "där" vaskan eller dom "där "läckra skorna så är jag där igen!


Vet inte om det mitt Afrikanska arv som gör att jag trivs så bra i Leopard. Det började redan på 70 talet med kläder 80-90 talet blev det klara djurinfluenser även i mitt hem. Nu 2008 så har jag en gedigen samling djurmönstrat som jag använder flitigt. Det är allt från jumprar, blusar, halsdukar, kappor, jackor, klänningar, skärp. skor, och väskor. Jag har t.o.m ett par byxor som jag köpte i N.Y men dom har jag i ärlighetens namn bara använt 2 ggr..t.o.m jag kan tycka att det  blir föör mycket! Dom som känner mig brukar skoja om min förkärlek för djurmönstrat...det brukar vara en given beskrivning om man skall försöka beskriva min stil.

Min favvo kappa som redan har några år på nacken men ändå är hel rätt för mig!
Ibland är jag glamouröst trendig och riktigt chic andra år är jag hopplöst ute och vulgotant . Men men..ute eller inne det spelar ingen roll jag fullständigt  älskar mina fläckar!

Den här väskan från Jimmy Choo, står det Bea på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0