Dags att flytta..


Hej,

om ni undrar varför jag inte skriver några nya här inlägg så beror det på att jag kommer att flytta min blog till finsest.se. Tror att det forumet kanske är bättre för en "glamazon" som jag haha. Jag kommer att köra några favoriter i repris där så att finest läsare får en känsla för vem Bea/beautycode är. Har förstått att många orkar/kan inte eller vet inte hur man går tillbaka och läser tidigare inlägg. Så jag tänkte att jag gör det lätt för dem och mig och kör en snabbrepris av min mest uppskattade inlägg. För att du inte skall tröttna och känna men  va f-n..det där har jag ju läst..så kommer att uppdatera dem så att dom känns aktuella, självklart så kommer jag att varva dem med en del nya tankar och funderingar också. 

Hoppas att Du följer med mig till finest...kommer att lägga upp länkar och min nya adress under dagen!

Kram/Bea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0