Älskling...så otroligt smart!!!



Hej gott folk,

so sorry..men anledningen till att jag inte har skrivit  det sista dagarna är att jag har haft fullt upp med formexmässan.
Jobbar lite extra och hjälper en kompis (en väldigt driftig kvinna som heter Mia Lundmyr. Hon har ett väldigt framgångsrikt företag som heter Lundmyr of Sweden (barnkläder och läckra tillbehör till dom vi tycker om/som betyder något för oss).

Hatten av Mia..Din affärsidé är så klockrent genial...(självklar när man ser den)..genomtänkt..sympatisk och smart. Otroligt att ingen annan har kommit på detta tidigare!! Lundmyr of Sweden är bara 4 år gammalt och är redan ett respekterat och etablerat varumärke det är det som är så imponerande. Men å andra sidan eftersom ALLT är så otroligt genomtänkt in minsta detalj..så är det inte så konstigt att det har blivit en sådan succé..men på bara 4 år..fantastiskt!  Jag förstår att ni blir nyfikna så föreslår jag att ni går in och kollar på www.lundmyr.com . så förtår ni.

Det är omöjligt att INTE bli charmad av dessa produkter och den som INTE ser nyttan eller har någon i sin omgivning som INTE skulle bli glad av att få något ur detta sortiment. Jaa...den personen är det väääldigt synd om..eller också har man totalt avsaknad av hjärta eller empati. För det är verkligen helt omöjligt att INTE bli charmad, oavsett  smak, stil, kön, socialgrupp eller livsstil. För här kan man hitta något till NÅGON i sin omgivning som betyder något..och man kan vara
100 % säker på att det kommer att uppskattas!

Mia det är kvinnor som du som driver landet och marknaden framåt! Du imponerar fascinerar men FRAMFÖR allt du INSPIRERAR mig och visar mig att det ÄR  möjligt att lyckas bara man tror på sig själv!!.Jag fullkomligt älskar företagsamma människor som Du som vågar att leva sin dröm. Vi är allt för många som drömmer sig igenom livet istället för att iscensätta det vi verkligen brinner för och vill. Dröm inte bort ditt liv utan lev din dröm. En tanke är bara en tanke..men så fort du sätter den på pränt eller "gräver första spad taget" ja då händer något magiskt.. "Gud hjälper den som hjälper sig själv"..är ett gammalt men talande uttryck När DU tar tag och gör något själv ..så sker det något magiskt..helt plötsligt så faller saker och ting på plats. (det flygger inga stekta sparvar in i munnen..utan att du gör något)...sorry to say...*s*

För DU  måste göra grov jobbet själv och DU måste tro på DIN grej oavsett vad omgivning kraxar om. För gör du det...ja DÅ...får du den hjälp du förtjänar. Historien kryllar av människor som lyckats trots underläge..noll support och  massivt motstånd från negativa energi vampyrer. Som tror och vet..och bara kommer med "goda" råd..yeah right!
Dom  som har lyckats som Mia, deras framgånssaga blev sann på grund av att dom trodde på sig själva och inte vek en millimeter från sin ursprungsplan...visionen var så glasklar och att det sedan manifesteras är universums bonus för hårt/fokuserat arbete. Människor som Mia ser till att uppfylla sina drömmar för att kunna leva dem istället för att bara ligga hemma på soffan och drömma om dem!!

 
IKEA
H&M
Tetra Pack
ABSOLUT vodka
ABBA
Volvo

är några  andra klockrena Svenska affärside er som satt Sverige på kartan. I denna varumärkes liga lirar snart (inom en snar framtid) min kompis Mia från Upplands väsby.. ..det är så cool!!!

Kommentarer
Postat av: Lena ph

Hm, ja jag är väl en av dessa som ligger på sofflocket likt kronblom & drömmer vidare...ideérna sprudlar inombords---men sen då?

Puss vännen

2008-08-31 @ 09:58:25
URL: http://annandelav.blogg.se/
Postat av: Helene Jigler

Ja, jag kunde inte ha uttryckt det bättre, man blir så inspirerad av den kvinnan!!! Jag bara ÄLSKAR Lundmyr of Sweden och börjar nästan fundera på en sladdis, bara för att få köpa ALLT!!!



Kramar!!!

2008-09-17 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0